Netle by Avalara Netle by Avalara Netle by Avalara Netle by Avalara
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Teknolojimiz
    • Doküman
      • Arşiv
        • Vergi Usul Kanunu (VUK) Genel Tebliğ Sıra No:509
        • ÖKC Mali Rapor | e-Arşiv ile Z Rapor Bildirimleri
        • e-Dönüşüm Çözümleri ile Bütünleşik Yazar Kasa POS
    • İnsan Kaynakları
      • Açık İş İlanları
      • Staj
    • Netle Developer Network
    • Basın Odası
  • Çözümler ve Hizmetler
    • E-Dönüşüm Çözümleri
      • İnsan Kaynakları
      • E-Fatura
      • E-İrsaliye
      • İhracat için e-fatura
      • E-Arşiv
      • E-Defter
        • e-Defter Saklama ve İkincil Kopya Saklama Çözümü
      • E-Mutabakat
      • e-SMM (Elektronik Serbest Meslek Makbuzu)
      • e-MM Elektronik Müstahsil Makbuzu
      • KSG
      • U-ETDS |Ulaştırma Elektronik Takip ve Denetim Sistemi Çözümü
      • ZUGFeRD
      • FatturaPA
      • Macaristan Gerçek Zamanlı Fatura Raporlama
    • Sayısal Varlık Çözümleri
      • DocHuman
      • Doküman Yönetimi
      • İç Denetim
      • Kalite ve Doküman Yönetimi
      • Kayıtlı E-Posta (KEP) Çözümleri
      • Elektronik İmza (e-İmza)
      • Mercury Messenger
      • Sosyal Medya
    • SAP Çözümleri
      • SAP Cockpit
      • DocHumanART
    • Mobil Çözümler
      • Netle eGo
  • Referanslar
  • İletişim
  • EN
Close
Close
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Teknolojimiz
    • Doküman
      • Arşiv
        • Vergi Usul Kanunu (VUK) Genel Tebliğ Sıra No:509
        • ÖKC Mali Rapor | e-Arşiv ile Z Rapor Bildirimleri
        • e-Dönüşüm Çözümleri ile Bütünleşik Yazar Kasa POS
    • İnsan Kaynakları
      • Açık İş İlanları
      • Staj
    • Netle Developer Network
    • Basın Odası
  • Çözümler ve Hizmetler
    • E-Dönüşüm Çözümleri
      • İnsan Kaynakları
      • E-Fatura
      • E-İrsaliye
      • İhracat için e-fatura
      • E-Arşiv
      • E-Defter
        • e-Defter Saklama ve İkincil Kopya Saklama Çözümü
      • E-Mutabakat
      • e-SMM (Elektronik Serbest Meslek Makbuzu)
      • e-MM Elektronik Müstahsil Makbuzu
      • KSG
      • U-ETDS |Ulaştırma Elektronik Takip ve Denetim Sistemi Çözümü
      • ZUGFeRD
      • FatturaPA
      • Macaristan Gerçek Zamanlı Fatura Raporlama
    • Sayısal Varlık Çözümleri
      • DocHuman
      • Doküman Yönetimi
      • İç Denetim
      • Kalite ve Doküman Yönetimi
      • Kayıtlı E-Posta (KEP) Çözümleri
      • Elektronik İmza (e-İmza)
      • Mercury Messenger
      • Sosyal Medya
    • SAP Çözümleri
      • SAP Cockpit
      • DocHumanART
    • Mobil Çözümler
      • Netle eGo
  • Referanslar
  • İletişim
  • EN

Haberler

Klimasan Servis Online - Netle ile satış sonrasında da ürünleriniz hep taze kalsın!

1915 yılında İzmir’de küçük bir ticarethane olarak kurulduğundan bu yana içecek vitrinleri alanında Türkiye’nin lider markası olan Klimasan, 1.000’ den fazla çalışanı ve yıllık 450.000 adet üretim kapasitesi ile Türkiye’deki ilk 500 büyük firma arasındaki yerini korumaktadır.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi, TS EN ISO 14001:2005 Çevre Yönetim Sistemi Belgesi, ve OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi almış olma başarısında, bilişim altyapısına verdikleri önem büyük rol oynamaktadır.

2003 senesinden beri, satış sonrası hizmetler konusundaki tüm operasyon ve portal yazılımlarında Netle Yazılım’ı tercih eden Klimasan, Netle Yazılım ile beraber yarattığı KSO (Klimasan Servis Online) ile hizmet kalitesini arttırarak yurt içi ve yurt dışındaki servislerinin, KPI’lar çerçevesinde genel merkezinden etkin maliyetlerle yönetilebilir hale gelmesini sağlamıştır.

Lezzet Efsanesi Namet, DocHuman’a Güveniyor

Namet1929’da kurulan ve geçen yıllar boyunca, Türk insanının damağında doyulmaz tatlar bırakan Namet, en ileri teknolojilerin kullanıldığı yeni üretim tesislerinde, şarküteri, dondurulmuş, ileri işlenmiş ve taze et ürünleri olmak üzere dört ana grupta üretim yapmaktadır. Her konuda en son teknolojiyi tercih eden Namet , iç süreçlerini takip etme konusunda Netle Yazılım tarafından geliştirilen «DocHuman 2.0.1.3» uygulamasını tercih etti.

Bilgi işlemden müşteri ve tedarikçi süreçlerine, satıştan satın alma süreçlerine, kalite süreçlerinden insan kaynakları süreçlerine kadar kağıt üzerinde takip edilen operasyonların tümü DocHuman sayesinde web tabanlı arayüzler kullanılarak sayısal ortama geçirildi. Sistemin her noktasında kontrol imkanı sağlayan DocHuman ürünü sayesinde süreçlerdeki sorunların önceden önlenebilmesi sağlandı.

Her iş için tek bir programla, web tabanlı ekranlarınızı özelleştirerek DocHuman 2.0.1.3 kullanmak fark yaratır!

İhale takip süreci DocHuman ile daha hızlı

imtas logoİmtaş Ecza Deposu ve Gereçleri Sanayi ve Tic. Ltd. Şti. 1993’den beri kamu hastaneleri, üniversite hastaneleri ve özel hastanelere kaliteli ve güvenli bir hizmet sunuyor. İlaç sektörünün öncü firmalarıyla çalışan, güçlü, kaliteli kadrosu ile yeniliklere açık olan İmtaş Ecza Deposu, kalitesinden ve ilkelerinden ödün vermeden büyüyerek hizmet vermeyi hedefliyor.

Bu hedefleri doğrultusunda teknolojik gelişmeleri yakından izleyen ve bilgi işlem yatırımlarına devam eden İmtaş Ecza Deposu, ihale takip sürecini Netle Yazılım tarafından geliştirilen DocHuman ile daha da hızlandırdı. İhale takip sürecinde; fiyat listesinin güncellenmesi, ihale bilgilerinin tutulması, ihale dosyasının hazırlanıp arşivlenmesi, ihale sonuçlarının analiz edilmesi, girilen siparişlerin ERP sistemine entegrasyonu, stok bakiye ve sipariş takip işlemlerini internetten ulaşabilecekleri ortak bir web portalından gerçekleştiren İmtaş Ecza Deposu, DocHuman 2.0.1.3 ile güçlü bir kurum hafızası yaratmış oldu.

Aunde Teknik Sayısal Varlık Yönetimini Netle Yazılım İle Tek Bir Platformda Birleştirdi.

aunde-teknikSayısal varlık yönetimi (Digital Asset Management) kapsamında e-fatura, e-defter ve kağıt fatura süreçlerinin ortak bir platformda yönetilmesi gerekiyordu. Tüm bu gereksinimlerin aynı zamanda genişleyebilir, süreç yönetim tabanlı ve SAP modülleri ile bütünleşik çalışabilir olmalıydı. Netle Yazılım tarafından geliştirilen e-VeryThing çözümleri tüm bu gereksinimleri karşıladı ve bu süreçleri daha etkin yönetmemizi sağladı. Mevcut durumda e-dönüşüm kapsamındaki yeni düzenlemelere hazırız. Genişleyen organizasyon gereksinimlerimizi daha hızlı modelleyebiliyoruz. Ayrıca sürdürmek zorunda olduğumuz eski süreçleri de daha az maliyetle yönetebiliyoruz.

Hedefler

  • SAP içinden e-fatura ve e-defter modüllerini tek bir modülden kullanmak
  • Kağıt defter maliyetlerinden tasarruf etmek ve yasal e-defter gereksinimlerine tam uyumlu olmak
  • Kurum içindeki yeni iş akış/onay gereksinimlerin sayısal ortama taşımak ve süreç yönetim bağlam kurallarına göre ilerlemek

Neden Netle

  • Kurumun tüm SAP sistemiyle entegre bir e-fatura, e-defter ve süreç yönetimi çözümüne sahip olması
  • Netle çözümlerininin güvenirliği

Netle Çözümleri

  • Netle E-Fatura Çözümü
  • Netle E-Defter Çözümü
  • Netle Sayısal Varlık Yönetimi Çözümü

Faydalar

  • Yasalara uyum sağlanması
  • İç ve dış denetim gereksinimlerinin etkin şekilde karşılanması
  • Arşivleme maliyetlerinden tasarruf sağlanması
  • İşgücü ve zaman tasarrufu

Gelecek Planları

Aunde Teknik ilerleyen dönemlerde genişleyen organizasyonunu, farklı ülke ve bölgelerdeki fabrikalardaki süreçlerini elektronik ortamda yönetmeyi planlıyor.

Franke Mutfak SAP’ye Entegre E-Fatura Çözümünü Netle Yazılım İle Gerçekleştirdi.

frankeGIB düzenlemeleri gerekliliği olarak e-faturaya geçiş projemizi Netle ile birlikte tamamladık. Merkezimizin İtalya’da olması ve şubelerimizde de farklı ERP’ler kullanılıyor olmasına rağmen, Netle proje ekibiyle koordinasyonlu çalışmamız sayesinde e-fatura projemizi hayata geçirdik. Netle proje ekibinin deneyimi, çözümün kalitesi ve esnekliği İtalya’nın kararlarına uyumlu başarılı bir proje olmasında etken oldu.

Hedefler

  • SAP içinden e-fatura ve e-defter modüllerini tek bir modülden kullanmak
  • Kağıt defter maliyetlerinden tasarruf etmek ve yasal e-defter gereksinimlerine tam uyumlu olmak
  • Kurum içindeki yeni iş akış/onay gereksinimlerin sayısal ortama taşımak ve süreç yönetim bağlam kurallarına göre ilerlemek

Neden Netle

  • Kurumun tüm SAP sistemiyle entegre bir e-fatura, e-defter ve süreç yönetimi çözümüne sahip olması
  • Netle çözümlerininin güvenirliği

Netle Çözümleri

  • SAP Kokpit / Netle E-Fatura Çözümü
  • Netle Sayısal Varlık Yönetimi Çözümü

Faydalar

  • Yasalara uyum sağlanması
  • İç ve dış denetim gereksinimlerinin etkin şekilde karşılanması
  • Arşivleme maliyetlerinden tasarruf sağlanması
  • İşgücü ve zaman tasarrufu

SAP HANA Cloud platformunda uygulama geliştirmek için iş ortaklığı başvurumuz kabul edildi.

Özel entegratörler ve doğrudan entegrasyon projelerinde ~1.000.000 e-fatura belgesi işlendi.

e-VeryThing ürün ailesi için artık Avrupa ülkelerinde de kullanılıyor. İhracata devam.

Turizm sektörüne özel olarak hazırladığımız e-fatura motoru canlı yayında.

E-fatura çözüm maliyet faktörleri.

E-fatura Çözüm Maliyetini Etkileyen Faktörler

Şirket Sayısı: Uyarlama sürecinde ya da kurulum yapılacak lisanslar için önemlidir.
e-fatura (ubl-tr) görünümü: Görünüm standart ya da özel olabilir. Standart olmasında uyarlama süresi daha kısa zamanda olacaktır. Ancak firma fatura çıktısındaki birçok özelliği e-fatura içinde talep ederse uyarlama süresi artabilir.
Aylık gönderilen / alınan elektronik fatura sayısı: OnPremises ya da barındırma ortamında kullanımlarda bu sayısı donanım kaynaklarını doğrudan etkilemektedir. Kiralama modelinde ise, belge başına ücretlendirme yapıldığında bu etken önemli olacaktır.
Aynı gün içinde gönderilen satış faturası sayısı: HSM kullanım durumunda bu soru önemsizdir ancak USB kullanımında donanım ve yazılımın teknoloji limitleri nedeniyle çözüm mimarisi değişkenlik gösterebilir.
HSM / USB kullanımı: HSM olması durumunda sistem çift yedekli çalışma için de tasarlanabilir. Bu tür durumlarda uygulama sunucusu clustered edilmiş iki donanımı da yönetmek zorunda kalabilir. USB durumunda ise, birden fazla şirket sayısının olması işi zorlaştıracaktır. Her bir şirkete özel aynı donanımda usb tanımlaması yapılacak ve elektronik satış faturası kuyrukları kart bazında özelleştirilecektir.
Farklı yazılımlarla entegrasyon: ERP paketi dışında farklı ERP ya da yazılım paketleri de olabilir. Bu durumda çözüm içinde gelen entegrasyon uçları bu gereksinimlerle bütünleşik çalışacak şekilde tasarlanmalıdır.
Model kullanımı: Yerinde (onpremises) veya kiralama modeli ile kullanım şekli maliyeti doğrudan etkilemektedir. Birinde ilk satın alma ücreti baz alınırken diğerinde ise aylık sabit bedel ya da belge başına ücretlendirme yapılabilir.
Donanım kullanım türü: Sanal ya da gerçek donanım olması çözüm sürecini etkileyebilir. Hazırda bir sanal sunucu varsa, doğrudan cpu, ram ya da disk alanı ayırmak ve statik IP yönlendirmesi yapmak ile iş daha kolay yönetilebilir. Diğer durumda fiziksel bir donanım kurulması ve sisteme dahil edilmesi gerekmektedir.
SSL: Daha önceden SSL varsa, wildcard (*) özelliği denetlenmelidir. Eğer bu özellik etkin ise, “efatura.netle.com.tr/servis” şeklinde bir adres üzerinden GIB ile iletişime geçmek süreci hızlandıracaktır. Diğer durumda istenilen alan adına özel SSL sertifika başvurusu yapılmalıdır. Başvuru sırasında 128 ya da 256 bit sertifika tercih edilebilir.
Özel rapor gereksinimi: e-fatura kullanım sürecinde farklı rapor gereksinimleri olabilir. Bekleyen faturalar, limitlere göre farklı akışlara yönlendirilecek faturalar ya da onay bekleyen ve bir süre geçmiş faturaların listesi raporlanabilir. Standart ya da özel raporların sürece dahil edilmesi uyarlama süresini etkilemektedir. Bu özellik uyarlama süresini etkilemektedir.
Özel onay süreci gereksinimi: Alış faturası sisteme gelirken ya da satış faturası kesilirken ERP dışında onay/imza/denetim amaçlı süreç tetiklenebilir. Bu durumda belge GIB ortamına aktarılmadan ya da GIB ortamından geldikten sonra kurum kurallarına göre iş akış kollarına yönlendirilir. Bu özellik uyarlama süresini etkilemektedir.
Özel form gereksinimleri: E-fatura sürecine özel ERP dışından kullanılmak üzere tasarlanacak formlara gereksinim olabilir. Bu tür formlarda belge türleri, senaryolar, aktarım kodları, eşleştirme bilgileri ya da fatura çıktısına özel bilgiler ERP dışında bir ortamda tasarlanabilir. Bu özellik uyarlama süresini etkilemektedir.
Özel arşivleme gereksinimleri: E-fatura çözümleri standart olarak arşivleme işlerini yapmaktadır ancak asenkron çift yedekleme, özel donanımlarla entegrasyon ya da şifreleme/sıkıştırma işlemleri kullanılabilir. Bu özellik uyarlama süresini etkilemektedir.

E-fatura çözümüne ilişkin sorular.

E-fatura Ürün Karşılaştırma Soruları

E-fatura Kullanım Öncesinde
Başvuru sürecinde danışmanlık hizmeti veriyor musunuz?
Tubitak ve GIB tarafına yapılacak başvurularda danışmanlık hizmeti verilmektedir.

e-fatura konusundaki deneyimleriniz nelerdir?
GIB tarafından yayınlanan protokolun hemen sonrasında e-fatura çözümü hazırlanmıştır. Bu çözüm 2011 yılından itibaren birçok müşteride etkin olarak kullanılmaktadır. Daha sonra, kurumsal müşterilerdeki e-fatura deneyimlerimiz ile çözüm çok katmanlı, servis tabanlı ve onay süreçleri ile bütünleşik bir yapıda çalışacak şekilde tasarlanmıştır. Daha fazla ayrıntı ve güncel referans listesi için satış ekibimiz ile bağlantıya geçebilirsiniz…

Birden fazla (grup) şirket durumunda çözüm aynı sunucu ve IP üzerinde çalışıyor mu?
Uygulama sunucusu katmanı, birden fazla şirkete göre özelleşmektedir. Gönderim ve alım sürecinde her şirkete ya da şirket şubelerine göre gönderim/alım işlemlerini yönetmektedir.

Çözüm mimarisi nasıl?
Çözüm mimarisi ölçeklenebilir ya da dağıtık yapıda çalışabilir şekilde tasarlanmıştır. Bu tasarım ile gereksinime göre basit, orta ya da karmaşık modellere uygun çözüm mimarisi hazırlanabilir. Çözüm Microsoft. Net 4.5 framework ortamında, 64bit olarak çalışmaktadır. Kurum gereksinimlerine göre çözüm istenirse ERP paketinin dışında web ekranlarından ya da ERP paketinin içindeki gömülü (kokpit) ekranlarından çalıştırılabilir. Kokpit modeli ile çalışacak ERP sayısı Netle Yazılım’ın geliştirdiği çözüm ailesi ile sınırlıdır. Çözüm kendi sistem verilerini ilişkisel veritabanında saklamaktadır. Gereksinimlere göre big-data teknolojisi bileşenleri ile özel projeler sunulmaktadır. Çözümün sistem verisi Microsoft SQL Server 2005, 2008 ve 2012 sürümlerinde ve Oracle 11g sürümlerinde saklanmaktadır.

e-Mühür için HSM desteği var mı?
Çözüm kurum tarafında barındırılacak HSM donanımları ile entegre çalışmaktadır. Bir ya da birden fazla olması durumunda yük dengeleme ya da yedekleme (clustered) özelliği Netle ortakatmanı (middleware) tarafından kolayca yönetilmektedir. HSM birimi üretici bazında değişkenlik gösterdiği için ilgili firmanın sağladı bağlantı/protokol bilgileri baz alınarak entegrasyon yapılmaktadır.

e-mühürde hangi imzalama yöntemi kullanılmaktadır?
CADES SHA256

e-Mühür USB/Card desteği var mı?
Çözüm bu tür donanımları da desteklemektedir. Bir ya da birden fazla grup şirketlerine özel usb kartları tek bir donanımda/sunucuda yönetilmektedir. Uygulma sunucusuna bağlı USB kartları, çözüm tarafından otomatik olarak tanınmaktadır ve ilgili şirketin/şubenin erişim bilgileri ile eşleştirilerek satış faturaları mühürlenmektedir.

Mühürleme işlemlerinde PIN kodu sorma özelliği gereksinimlere göre aşağıdaki gibi özelleştirilebilir.

  • Her fatura onayında kod sorgulama
  • Her oturum için kod sorgulama
  • Yazılım içinde güvenli şekilde kullanıcıya sormadan kullanım

USB kartların kullanılması durumunda en fazla kaç elektronik mühürleme yapılabilir?
Geliştirdiğimiz çözüm teknolojisi, mimarimiz ve sayısal mühürleme işlem süresine göre gün içinde ortalama 8.000 satış faturası mühürlenebilmektedir. Bu sayı donanımda ya da iç süreç etkinleştirme adımları ile 20.000 değerinin üzerine çıkarılabilir.

Çözüm arayüzü nasıl ?
Çözüm html5 tabanlı web arayüzleri ile hizmet vermektedir. Bu özellik ile e-fatura çözümünü kullancak istemcilere ek bir kurulum yapmadan, uzak bağlantı ya da tablet/akıllı telefon cihazları kullanılarak; yetkili kullanıcılar e-fatura çözümünü yer bağımsız kullanılabilmektedir.

E-fatura Kullanım Sürecinde
Temel / Ticari senaryo desteği var mı?
Çözüm her iki senaryo içinde destek vermektedir. ERP içinde yapılacak düzenlemeler ile e -fatura gönderimi temel ya da ticari senaryo ile gönderilir. Bu seçim kurum gereksinime göre, cari kart bazında, belge bazında ya da cari+ürün/hizmet bazında özelleştirilebilir. Bu ileri özellik ile kurumlar örnek olarak hizmet faturalarını temel senaryoda, stoklara ilişkin faturaları ise ticari senaryoda gönderebilmektedir.

Online / Offline desteği var mı?
Gereksinimlere göre çözüm offline ya da online moda uygun çalışmaktadır. Kurum az sayıda fatura işliyorsa, offline model ile ubl-tr dönüşümü ve e-mühür işlemleri yapılabilir.

E-fatura kullanmayan tedarikçi faturaları otomatik sisteme alınabiliyor mu?
Çözüm ailesinin başka bir özelliği ile bu tür faturalar sisteme otomatik olarak işlenebiliyor. Enterprise Document Processing (EDP) modülü ile tedarikçi faturaları OCR teknolojileri kullanarak sisteme e-fatura dönüşümü yapılmış şekilde aktarılabilir.

Ticari senaryoda gelen alış faturalarında kabul / red desteği var mı?
Çözüm arayüzleri kullanılarak, ticari senaryoda gelen alış faturaları 7 gün içinde kabul ya da red işlemi ile onaylanabilir. Bu özellik 7 gün içinde kullanılmazsa, sistem raporları finans ya da muhasebe birimlerine hatırlatıcı raporlar göndermektedir.

Ürün ya da hizmet bazında özelleşen ek bilgiler e-fatura içine eklenebilir mi?
Ubl-tr belgesi xml tabanlıdır. Bu nedenle yapılacak ek uyarlama i le, ubl-tr biçimindeki doküman özel yöntemlerle genişletilerek bu tür ek bilgiler belge ya da kalem bazında eklenebilir. Yapılan her düzenleme tekrar şema denetiminden geçirilir ve GIB ortamına iletilir.

İleri entegrasyon örnekleri var mı?
Çözüm ERP paketinin dışında ya da içinde kullanılabilmektedir. ERP paketi destekliyorsa html geçiş özelliği etkinleştirilerek gelen/giden kutusu tek bir login işlemi ile ERP paketinden kullanılabilir.

Satış fatura çıktılarında çok fazla bilgi var. Bunları hızlıca e-faturaya aktarabilir misiniz?
Evet

Günlük alış/satış fatura sayısı çok fazla. Arşivleme özel bir yöntem kullanıyor musunuz?
Çözüm katmanında özel sıkıştırma algoritmaları kullanılmaktadır. Netle Yazılım tarafından geliştirilen ve TEYDEB proje destekli e-VeryThingZip özelliği ile en iyi sıkıştırma algoritmasının üzerine %15 daha fazla sıkıştırma yapılarak yer tasarufu sağlanmaktadır.

e-fatura çıktıları CRM / Pazarlama bölümündeki sistemler ile bütünleşik çalışabilir mi?
Evet. CRM ya da pazarlama bölümlerinde kullanılan sistemlerle entegrasyon yapılarak e-fatura çıktıları özelleştirilebilir. Daha fazla ayrıntı için satış ekibimiz ile bağlantıya geçebilirsiniz.

Özel ERP paketleri ile entegrasyon yapılabilir mi?
Çözüm katmanında yer alan özel servis birimleri ile birçok özellik ERP paketlerine entegre edilmektedir. ERP paketinin içinde kullanılacak ekranlar, mühürleme işlemi, ubl -tr dokümanı oluşturma ve GIB katmanı ile iletişim farklı düzeylerde entegre edilmektedir.

Alış faturaları sisteme otomatik olarak işleniyor mu?
Online model kullanımlarında alış faturaları otomatik olarak sisteme işleniyor. Ancak sistem burada kavramsal olarak GIB tarafını karşılayan birim olarak düşünülmelidir. Kullanılan ERP özelliklerine ve kurum içindeki fatura akış sürecine göre yapılacak uyarlama ve çözüm yetenekleri ile Netle Yazılım geliştirdiği çözüm otomatik olarak alış faturalarını ERP paketine saklamaktadır. Bu özellik ile gelen belgeleri görüntüleyerek / baskı alarak tekrar elle (manual) sisteme girmek zorunda kalmazasınız!

Sistem e-fatura kapsamında hazır raporlar üretiyor mu?
Çözüm içindeki gömülü raporlama sistemi ile standart ya da özel raporlar hazırlanmaktadır. Hazırlanan raporlar ilgili birimlere farklı biçimlerde (pdf, excel, word) şeklinde eposta ya da başka iletişim kanalları üzerinden iletilir. Sistem raporları ile bekleyen ,onaylanan ya da geçersiz olan faturlar otomatik bildirimlerle departman sorumlularına aktarılır. Özel raporlar ise kuruma özel gereksinimlerde devreye girmektedir. Sisteme gelen bir faturanın içindeki bilgiye göre özel raporlar üretilebilmektedir.
Örnek: Sipariş numarası boş olarak gönderilen faturalar, satın alma bölümüne otomatik olarak iletilebilir.

Özel arşivleme modülü var mı?
Çözüm içindeki arşivleme bölümü ilk olarak yasal zorunluluğu yerine getirmektedir. İstenirse ek özelliklerin kullanımı ile düzenleme, tasnif, içinde arama, görüntüleme, sayısal ortamda paylaşım ya da farklı entegrasyon hizmeti veren birimlerle asenkron iletişim yaparak güçlendirilmiş arşivleme özelliği etkinleştirilebilir. Bu özelliklerin kullanımı ile özel donanımlarda arşivleme de yapılabilir. Write Once Read Multiple şeklinde etkin özelliklere sahip donanımlara kolayca yedekleme yapılabilir. Sistem kendi içinde tuttuğu verileri, istenirse GIB tarafından alınan özel izin ile yurtdışında yer alan merkeze de aktarabilir.

Süreç yönetimi hangi durumda kullanılmaktadır?
Çözüm içindeki gömülü süreç yönetim motoru farklı kurum gereksinimleri tek bir yazılımda çözmek için tasarlanmıştır. Bu özellik ile kuruma gelen faturlar farklı akışlara yönlendirilebilir. Kurum politikası gereği beliritilen kurallar yine bu süreç motorundaki özellikler ile denetlenebilir. Denetim sonucu hatalı olan belgeler sistem tarafından otomatik olarak red edilebilir. Böylece ins an kaynaklı onay ya da denetim işleri otomatik hale getirilmektedir. Satış faturalarında, klasik yöntemde, matbu üzerindeki kaşede “iki imza” varsa yine süreç yönetim motoru ile satış faturası iki kişinin onayına gönderilir. Her iki kullanıcı faturayı onayladıktan sonra e – mühür işlemi devreye alınır ve GIB ortamına iletilir. Süreç yönetimi yukarıdaki sözü geçen birçok senaryo için etkin ve hızlı çözüm üretmektedir.

E-fatura Sonrasında
Destek uzmanlarınız e-fatura konusunda ne kadar deneyimli?
Netle Yazılım ailesi olarak çözümlerimiz 2 yıldır kullanılmaktadır. Bu süreç içinde destek veren ekibimiz hem GIB tarafında, hem Tubitak tarafında hem de ERP paketlerindeki sürece etkin katkı sağlayacak çözümler sunmaktadır.

Garanti Kapsamı nedir?
Çözüm alındıktan sonra 1 yıl garanti kapsamındadır. Bu sürede olası hatalar ya da GIB tarafından yapılacak ek düzenlemeler ücretsiz olarak çözülmektedir.

Bakım maliyeti nedir?
Bakım maliyeti garanti kapsamı tamamlandıktan sonra etkinleştirilmektedir. Çözümün lisans bileşenleri üzerinden satış teklifinde belirtilen oran üzerinden yıllık ya da aylık bakım bedeli hesaplanmaktadır. Kiralama modelinde bakım maliyeti ve garanti kapsamı süreklidir. Aylık bedelin içinde tüm hizmetler yer almaktadır.

Yeni yasal değişiklikler için ücret nedir?
Garanti ya da bakım/onarım kapsamındaki müşterilerimiz için ek ücret alınmayacaktır.

İleride farklı ERP paketi kullanırsam ücret nasıl olacak?
Farklı ERP paketine geçişte, yeni ERP yeteneklerine göre kullanılacak ek özellik olması durumunda ek lisans maliyeti söz konusu olacaktır. Ayrıca yapılacak entegrasyona göre ek uyarlama süresi de maliyete dahil edilir.

Gelecek yatırım planlarında ne var?
Yeni yasal düzenlemelere ilişkin ArGe çalışmalarımız devam etmektedir. Yurtiçi ya da yurtdışı servislerle etkin entegre çözümler üreterek Türkiye’nin e-devlet stratejisindeki geçişini kolaylaştıracak çözümleri üretmeye devam ediyoruz…

Netle Yazılım’dan e-fatura geliştiricilerine iyi haber

E-fatura Portalına Kayıtlı Kullanıcılar İçin Web Servis
Kayıtlı Kullanıcı Sorgulamaları İçin Web Servis

Eylül 2013 tarihinden itibaren birçok firma e-fatura sistemine geçmek zorunda kalacak. Bu firmalar, ERP paketlerinden ya da dış kaynaklardan satış faturası keserken, ilgili kurumun e-fatura portalına kayıtlı olup olmadığını anlamak için bu tür bir web servis uygulamasını kullanabilir. Bu servis, Netle Yazılım tarafından e-fatura projelerinde yazılım geliştiricilere kolaylık sağlamak ve doğru sorgulama yapabilmek için ücretsiz kullanılabilecek şekilde tasarlanmıştır. Kurumlara ilişkin vergi numarası sahası, portalda yayınlanmadığı için Netle Yazılım bu bilgiyi kendi teknoloji bileşenleri ile toplamaktadır. “VergiNo” ile sorgulama test amaçlı sadece Netle Yazılım için kullanılabilir. Diğer kurumlara ilişkin numara sorgulaması için lütfen satış birimimiz ile irtabata geçiniz…

Geliştiriciler İçin
Web servis uygulaması ile geliştirim yapmak isteyenler, https://payment.netle.com.tr/efaturaislemleri/eFatUyumluKurumSorgula.asmx adresini kullanabilir.

Netle Yazılım’ da Yeni Dönem

25.03.2013 tarihinde, Netsis Yazılım San. Tic. A.Ş. ve Murat Ihlamur’un sahip olduğu ve Netle Yazılım San. Tic. A.Ş.’nin sermayesinin %20’sine karşılık gelen hisseler satın alınarak Netle Yazılım ortaklık yapısı değişmiştir. Netle Yazılım ailesi olarak yeni dönemde de yenilikçi, öncü, ilham veren ve son teknolojiye sahip çözümler geliştirmeye devam edeceğiz.

Yeni sürüm – DocHuman 2.0.1.3 hazır.

Yeni Modüller, Eklentiler, Altyapı Güncellemeleri

Doküman yönetimi uygulamamız kullanıma açıldı
Arşivleme, dizin yönetimi, farklı dosyaların listelenmesi, üst düzeyde güvenlik o Windows Explorer üzerine yazılan uygulama ile dokümanlar kolayca doküman yönetim portalına doküman gönderimi (Şekil 1)

dochuman-haber

Şekil 1 Desktop üzerinden bir dosya kolayca doküman yönetim portalına gönderilebilir

Mercury Messenger ile CRM tabanlı sayısal pazarlama platformu kullanıma hazır hale geldi*
Netle yazılım tarafından SaaS tabanlı olarak hazırlanan yeni modül ile müşterilerimiz son kullanıcılara ya da farklı amaçlardaki hedef gruplara crm kaynaklarını kullanarak eposta gönderebilir ve sonrasında gönderilen epostaların takiplerini yönetim portalından yapabilir.

Kaynak : http://www.dochuman.com/mercury-messenger-digital-marketing/  E-fatura çözümleri DocHumanX ve DocHuman ile uyumlu hale getirildi*

Karmaşık e-fatura süreçleri artık DocHuman ürün ailesi ile daha kolay ve farklı amaçlara yönelik modellenebiliyor

Kaynak : http://www.dochuman.com/e-fatura/

Mobil iş çözümleri*

DocHuman omurgasının çıktılarında ya da uç noktalarında mobil cihazların daha etkin çalışmasını sağlayacak düzenlemeler yapıldı

Html5 uyumlu telefonların yanı sıra özel gereksinimler için hazırlanacak uygulamalarla (Windows phone 7, Windows phone 8, Android, iOs) DocHuman çözüm ailesi daha etkin şekilde kullanılabilir hale getirildi

DocHumanCV*
Pozisyon açma, özgeçmiş toplama, değerlendirme ve işe alma süreçlerini kolaylaştıran Facebook ve LinkedIn tabanlı SaaS çözümü ile kurumlar DocHumanCV kullanarak süreçlerini daha hızlı şekilde tamamlayabiliyor o Kaynak : http://www.dochuman.com/dochumancv/

DocHuman Enterprise Document Processing (EDP)*
Yapay zeka teknikleri kullanılarak birçok belge/ form taranıyor, gereksinimlere göre sayısallaştırılıyor ve istenilen biçimde farklı sistemlere yazılabiliyor (Örnek : Alış faturalarının otomatik olarak ERP paketine işlenmesi)

Teknoloji bileşenleri değiştirildi
Kütüphane kullanımlarındaki model / sınıf bağımlılıkları azaltıldı.
Microsoft .net framework 4.5 geçişi sağlandı.

İşlevsel Yenilikler

  • İstemci tarafında yapılan kodlamalar (Jquery) sunucu tarafındaki model tabanlı süreçleri senkron ya da asenktron şekilde tetikleyebiliyor.
  • Form + rapor + süreç tasarımı ve doküman yönetim modülleri Oracle 11g sürümünde çalışabiliyor.
  • Web Request Field tasarım nesnesi ile web ortamında url parametre değerleri script kod yazmadan alınabiliyor ve veritabanına ya da farklı veri modellerine aktarılabiliyor.
  • DFS Round Panel bileşeni gruplama yeteneği sayesinde form tasarımındaki karışıklıklar ortadan kaldırılıp, görsel açıdan daha zengin tasarımlar yapılabiliyor.
  • DocHuman web tarafında tema desteği getirildi ve 10 standart tema eklendi.
  • Formlara ilişkin kayıt listesinin de printer uyumlu sürümü tasarlandı.
  • Süreç işleyişinde tasarım kaynaklı yoğun işler yapıldığında akış log kayıtlarının gereksiz şekilde yer tutmasını engellemek için “SuspendSystemLog” ve “ResumeSystemLog” nesneleri eklendi. Bu nesneler ile akış log kayıtları istenilen noktalarda kapatılabilir ve açılabilir hale getirildi.
  • Süreç tasarımında Netle.ERP.NetsisV5 bölümüne, NetopenX üretim desteği eklendi.
  • Çoklu (Eş zamanlı) onay desteği getirildi.
  • Nesne bazında daha etkin ve özel istemci kodları yazabilmek için Netle ile başlayan yeni istemci olayları tasarlandı (beginCallback, endCallback, ValueChanged, vb.)
  • Performans anlamında css, jquery, html çıktılarında boyut indirgemesi yapıldı.
  • Her nesnede kullanılabilecek şekilde “html style” özelliği eklendi.
  • Süreç tasarımına “UpdateFormModel” nesnesi eklendi. Bu nesne ile sürecin herhangi bir yerinde değişen veri modelleri tekrar okunarak süreç içine alınabilir.
  • Tasarım ortamına yeni veritabanı tablosu açma ya da düzenleme penceresi eklendi.
  • Detay bileşeni(grid) nesnelerinde, alt tablo açma süreci smartTag ile hızlandırıldı.
  • Süreç bağımsız ve onaysız kayıtlarda silme desteği eklendi.
  • Tab Control (Page Control ) nesnesi eklendi ve birden fazla sayfadan oluşan tasarımlarınyapılabilirliği sağlandı.
  • HtmlEditor ile “zengin html editor” desteği eklendi.
    > CMS (content management system) sitelerinde haber / duyuru güncellemede DocHuman form nesneleri kullanılabilir hale getirildi.
  • Form tasarım ortamında nesnelerle ilgili önemli işleri tasarımcıya hatırlatmak için smartTag değerleri kullanıldı. Bu değerler ile nesnelere ilişkin önemli işler kısa yollar kullanılarak tamamlanabilir.
  • Süreç tasarımında kullanıcıların geçici süre onay işlerini devretmeleri ya da izinli olmaları durumunu çözen alternatif kullanıcı desteği ile sürecin kesintisiz ilerleyişi sağlandı.
  • Süreç durum saklama motorunda anlık değerlendirme zamanlama dilimleri çok yoğun kullanımlarda performans iyileştirmesi nedeniyle özelleştirilebilir duruma getirildi.
  • Form/akış grubu tanımlamada
    > İç içe grup tanımı desteği getirildi.
    > Sürükle bırak yöntemi ile grup sıralamalarının güncellenebilmesi sağlandı.

İşlevsel İyileştirmeler ve Düzenlemeler

  • Grid veri giriş nesnesinde
    > Alt başlık toplamları biçimlenebilir hale getirildi. (format)

    > Gruplama özelliğinin açık olduğu durumda, grup bazında özet bilgi(toplam, sayı, ortalama vb.) desteği getirildi.
    > Yeni eklenen “ShowHorizontalScrollBar” ve “ShowVerticalScrollBar” özellikleriyle gridin belirli bir alanda fazla sayıda kayıt göstermesi sağlandı.
    > Yazma modu eklendi. DBWriteMode ile detay nesnesinden girilen kayıtların anlık ya da onaylı olacak şekilde düzenlenebilmesi sağlandı.
    > Satırlardaki yeni kayıt, düzeltme ve silme düğmeleri expression ile kapatılıp açılabilir hale getirildi.
    > PagingSupport ve PageSize değerleri eklendi.
    > Bir formda birden fazla grid üzerinden veri girişinin yapılması sağlandı.
  • Formlara ilişkin listede grid kolon değer uzunlukları tekrar düzenlendi.
  • Sol menü
    > Ağaç gösterimi olarak düzenlendi ve ağaçta açık/kapalı alanlar kullanıcı bazında saklanabilir hale getirildi.
    > İç içe grup desteği eklendi.
  • Saat bileşeni desteklendi.
  • Form veri kaynağı view nesnesi olarak gösterilebilir ve view üzerinden kayıt saklanabilir hale getirildi.
  • Form verisinden e-posta şablonu oluşturan, süreç tasarımındaki eposta şablon aktivitesi, farklı seviyedeki veri kaynaklarına ve sahalarına göre özelleştirilebilir duruma getirildi.
  • Süreç tasarım motorunda döngü nesnelerinde Ienumarable değerleri kullanımı desteklendi.
  • Checkbox nesnesinde checked/unchecked değerleri tanımlanabilir hale getirildi.
  • Süreç tasarımında kullanıcı / pozisyon seçme ekranı kullanıcı dostu olması yönünde tekrar tasarlandı.
  • ERP paketlerine yapılan rehber bağlantılarında bazı durumlarda askıda kalan oturumlara ilişkin sorun giderildi.
  • Rehber nesnelerine kaynak dışında veri girişi özelliği eklendi (AllowOutOfListData)
  • Rapor çıktı biçimi IMAGE desteği getirildi.
  • Form tasarım ortamında cut-copy sorunları giderildi.
  • Form üzerinde doküman ilişkilendirme nesnesinde
    > partial callback sorunları giderildi.
    > Eklenen dokümanlar imaj ise, ön izleme desteği getirildi.
  • Form veya süreç tasarımlarını silme desteği getirildi.
  • Windows yönetim uygulamasında (DFSAdmin) form dışında da tablo yaratmayı kolaylaştıran pencere, yönetim sekmesine eklendi.
  • Jquery kütüphanesine “Grid” nesnelerindeki anlık veriyi işlemek için yeni işlev eklendi. “getGridDataTable”
  • Label nesnesine veri bağlama(DataField özelliği ile) sorunu giderildi.
  • Raporlama sunucusundaki ön bellek yönetiminde nadir durumda oluşan boş görüntüleme sorunu giderildi.
  • Linklabel, Image gibi sahalarda veri bağlantılı tanımlamalar yapabilmek için “UrlExpression” ve “LinkUrlExpression” değerleri eklendi.
  • Form üzerindeki bir sahadan rehber sahasına dinamik veri geçişi sağlandı ve anlık kısıtlama uygulanabilir hale getirildi (örnek : İller rehberinden sonra, ilçeler rehberi özelleşebiliyor)
  • NetOpenX UI tabanlı hataların akışı engellememesi için özel koruyucu katman geliştirildi.

* İşaretli yeniliklerimiz set güncellemesi sonrası otomatik olarak kullanıma açılmamaktadır. Bu yeniliklerimizden faydalanmak istiyorsanız lütfen bizimle iletişime geçiniz.

e-Fatura çözümlerini netleştirdik.

İster online ister offline yapıda çalışan uygulama ile artık hem GİB portalına faturalarınızı aktarmak, hem de portaldan size gelen faturaları iş yazılımı paketinize aktarmak mümkün.

EFatOrta

efatura-haber

Netle yazılım tarafından geliştirilen çözüm Netsis paket sürümü 4 (Forerunner), 5 (RedCode) ve 7 için uyumludur. Daha fazla bilgi için http://www.netle.com.tr/e-fatura sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Netle Yazılım yönetim kurulu değişti.

Yönetim Kurulu Başkanı: Göksel Uçer

Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı: Elif Belen

Netle Yazılım Turquality programına akredite oldu.

Netle, Türkiye’de devlet destekli bir markalaşma çalışması olan TURQUALITY programına, ‘3. Grup Danışman Firma’ olarak akredite edilmiştir.

Bu akreditasyon kapsamında Netle, destek programından yararlanmaya hak kazanmış firmalara teşvik kapsamına girebilecek şekilde bilişim hizmetleri verebilecek. Bu şekilde Netle yazılımdan hizmet alan akredite firmalar, devlet tarafından sağlanan teşviklerden yararlanarak proje maliyetlerini önemli ölçüde düşürecek ve markalaşma yönündeki bilişim projelerine destek alabilecekler.

Turquality akreditasyonuna sahip olan şirketlere verilecek hizmetlerin maliyetini azaltacak bu gelişme ile Netle, bilişim projeleri kapsamında firmaların marka değerini arttırmasına katkıda bulunacaktır.

DocHuman tedarikçi portalı hazır.

DocHuman – Tedarikçi portalı Kullanıma hazır.

Genel Bileşenleri şu şekilde: 

  • Tedarikçi Bilgilerinin Güncellenmesi
  • Sipariş Yönetimi
  • Satın Alma Politikalarının Paylaşımı
  • Sayısal Sinir Sistemi
  • Yönetim Raporları
  • Güvenlik
  • Kurumsal Kaynak Planlama (KKP) (ERP) ile Bütünleştirme (Entegrasyon)
  • Arayüz (User Interface)
  • Kullanım Modeli
  • Mobil Kullanım

Ayrıntılı bilgi için : http://www.dochuman.com/tedarikci-portali/

Yeni uygulamamız DocHumanCV kullanıma nazır.

DocHumanCV Nedir?

  • Netle Yazılım tarafından geliştirilen, DocHuman tabanlı Facebook uygulamasıdır.
  • Şirketlerin açık insan kaynakları pozisyonlarına yapılacak başvuru sürecini yönetir.
  • Başvuru anında aday izin verirse hesap bilgileri (Facebook/LinkedIn) otomatik olarak başvuru formuna aktarılır ve değişikliklere izin verir.
  • Pozisyona özel formlar DocHuman form tasarım kütüphanesi kullanılarak hazırlanabilir ve adaylar tarafından bu sahaların doldurulması zorlanabilir.
  • Adaylar başvuru formundaki standart ve ilana özel sahaları doldurabilir.
  • Adayların yaşlarına, mesleklerine, bağlı oldukları gruplara ve/veya istenen özelliklere göre başvuru formları özelleştirilebilir.
  • DocHuman kullanan şirketler kolayca hazırladıkları formları Facebook ortamındaki DocHumanCV uygulama merkezine gönderebilir.
  • Facebook (ve LinkedIn ) üzerinden toplanan başvurular istenirse şirket veritabanlarına yönlendirilir. Bu yönlendirme süreci ile şirketler kendi sistemlerinde iş akışları başlatabilir, hazırladıkları raporlar ile işe alma sürecindeki yönetimi denetleyebilir ya da özgeçmiş bilgilerindeki CV dosyalarını arşivleyebilir.

Başvuru yapacak adaylara faydası

  • Açık pozisyonlar bir duvardan ya da portaldan hızlıca takip edilebilir
  • İlana başvuru sırasında hesap bilgileri otomatik olarak forma yansır ve istenirse gerekli sahalar düzeltilebilir
  • Tek bir yerden, birçok veri (örnek : profil resmi, okullar, çalışma grupları, eski deneyimler, yayınlar, bildiriler, patentler vb), birçok ilan için paylaşılabilir

Şirketlere faydası

  • Sosyal medya üzerinden açık pozisyonlar duyurulabilir ve daha fazla/etkin sayıda talep toplanabilir.
  • Şirket bilinirliği arttırılır.
  • İlanların sosyal ağlarda paylaşması sağlanır ve bu sayede ilanlar daha çok kişiye ulaştırılabilir.
  • Aday profil bilgilerine göre ilan kısıtlama, ilan formu özelleştirme ya da ön bilgi toplama gibi yöntemlerle başvuru süreci farklılaştırılabilir.
  • Başvurular yerel DocHuman sistemine yönlendirilerek iş akış (onay) sistemine bağlanabilir.
  • Özgeçmiş bilgilerindeki CV ofis / pdf dosyaları yerel sistemde arşivlenebilir.
  • İlana özel olumlu gelişmeler, başvuru yapan adayın istemesi durumunda duvarına yansıtılabilir.
  • Özel ilanlar için form tasarlanabilir, ek sorular eklenebilir. (Örnek : Delphi bilen yazılım uzmanı aranıyorsa, BDE/ADO/MIDAS veri soyutlayıcı katmanlarına, MDI/SDI form katmanlarına ve VCL bileşenlerine özel sahalar eklenebilir.)
  • Yerel sistemde, çekmece, aday havuzu, başvuru notları, görüşme bilgileri, yönetici notları gibi birçok form DocHuman ile tasarlanarak hızlı, pratik ve etkin insan kaynakları çözümü sağlanabilir.

Facebook uygulamasından görünüm

DocHumanCV

Yeni ürünümüzün adı “DocHuman” tescillendi.

© COPYRIGHT 2022 Netle by Avalara