Referans Numarası: YDMU008 – Yazılım Destek Merkezi / Destek Uzmanı

İş Tanımı

  • Yazılımlarımız, projelere özel uyarlamalarımız ve özel entegratör hizmetlerimiz için iç veya dış müşterilerden gelen taleplerin takip edilmesi ve değerlendirilmesi,
  • Talepler içinde önceliklendirme yapılması,
  • İç eğitim notları, dış kaynaklar ve gerektiğinde yazılım geliştirici ekipten destek alarak en etkin çözümün sağlanması, denenmesi ve (gerektiğinde) sınanması,
  • Sağlanan çözümlerin iç ve dış müşteri  tarafından onaylanana kadar takip edilmesidir.

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Bilgisayar Programcılığı, Yazılım veya Bilgisayar Mühendisliği bölümlerinden mezun,
  • Tercihen herhangi bir ERP yazılımı hakkında bilgi sahibi olan ve/veya deneyimi bulunan,
  • İngilizce yazılı ve sözlü iletişim kurabilen,
  • İletilen sorunlara ilişkin sorunu tekrarlayabilme senaryolarını üretme becerisine sahip,
  • Düzenli raporlama ve belgeleme becerisine sahip,
  • Analitik düşünebilen ve sonuç odaklı,
  • Sözlü ve yazılı iletişim becerisi güçlü,
  • Müşteri IT (Bilgi Teknolojisi) ekibi ve iş ekipleriyle yakın çalışma içerisinde olabilecek,
  • Giriş/Orta düzey SQL, MSSQL, HTML & CSS, JavaScript, VB.Net bilen,
  • Bilişim ve iletişim araçları ile interneti çok iyi kullanabilen,
  • MS office uygulamalarına hakim,
  • Sabırlı ve iletişim yeteneği gelişmiş,
  • Erkek adaylar için askerlikle ilişkisi olmayan.

Sunulan Fırsatlar

  • Kapsamlı iş süreçleri ve ileri derecede teknik eğitim
  • Yemek ücreti
  • 3 ay sonrasında özel sağlık sigortası
  • Vardiya durumlarına özel ek ücret ödemesi