Referans Numarası: YDMU008 – Yazılım Destek Merkezi / Destek Uzmanı
İş Tanımı
- Yazılımlarımız, projelere özel uyarlamalarımız ve özel entegratör hizmetlerimiz için iç veya dış müşterilerden gelen taleplerin takip edilmesi ve değerlendirilmesi,
- Talepler içinde önceliklendirme yapılması,
- İç eğitim notları, dış kaynaklar ve gerektiğinde yazılım geliştirici ekipten destek alarak en etkin çözümün sağlanması, denenmesi ve (gerektiğinde) sınanması,
- Sağlanan çözümlerin iç ve dış müşteri tarafından onaylanana kadar takip edilmesidir.
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin Bilgisayar Programcılığı, Yazılım veya Bilgisayar Mühendisliği bölümlerinden mezun,
- Tercihen herhangi bir ERP yazılımı hakkında bilgi sahibi olan ve/veya deneyimi bulunan,
- İngilizce yazılı ve sözlü iletişim kurabilen,
- İletilen sorunlara ilişkin sorunu tekrarlayabilme senaryolarını üretme becerisine sahip,
- Düzenli raporlama ve belgeleme becerisine sahip,
- Analitik düşünebilen ve sonuç odaklı,
- Sözlü ve yazılı iletişim becerisi güçlü,
- Müşteri IT (Bilgi Teknolojisi) ekibi ve iş ekipleriyle yakın çalışma içerisinde olabilecek,
- Giriş/Orta düzey SQL, MSSQL, HTML & CSS, JavaScript, VB.Net bilen,
- Bilişim ve iletişim araçları ile interneti çok iyi kullanabilen,
- MS office uygulamalarına hakim,
- Sabırlı ve iletişim yeteneği gelişmiş,
- Erkek adaylar için askerlikle ilişkisi olmayan.
Sunulan Fırsatlar
- Kapsamlı iş süreçleri ve ileri derecede teknik eğitim
- Yemek ücreti
- 3 ay sonrasında özel sağlık sigortası
- Vardiya durumlarına özel ek ücret ödemesi